Jak zbudować wizerunek restauracji?

tavern-1362960_1280

Dawniej od restauracji klienci wymagali jedynie tego, aby serwowane były tam smaczne posiłki. Dziś ten trend zmienił się i to znacznie i oczywiście nie możemy takim stanem rzeczy być zaskoczeni. Trzeba odnieść się do tego, że klienci zwracają poza jakością dań uwagę także na charakter restauracji oraz jej wygląd i właśnie temu ostatniemu chcielibyśmy się przyjrzeć bliżej. Wizerunek i spójna komunikacja wizualna to te dwa czynniki, które dla klienta znaczą coraz więcej i jeśli się nimi nie zainteresujemy, to już na starcie będziemy o pozycję niżej niż największa konkurencja.

Komunikacja wizualna

Jeśli chodzi o komunikację wizualną, to na nią składa się wiele różnych czynników, które powinny tworzyć charakterystyczną i spójną całość. Wszystko po to, aby móc wyróżnić się na tle wcale przecież nie najmniejszej konkurencji, co na pewno samo w sobie nie będzie zadaniem łatwym. O czym nie można w związku z tym zapomnieć? Na pewno niezbędne jest tu logo, a poza tym potrzebny nam będzie logotyp, własna strona internetowa, menu, ulotki i wizytówki z naszym logo, firmowe barwy, stroje pracowników czy zewnętrzne tablice informacyjne.

Praca dla Ciebie czy agencji?

Zastanówmy się jeszcze komu zlecić tworzenie takich znaków. Wydaje się, że najlepszym rozwiązaniem będzie tu sprawdzona agencja, która w takich pracach ma już jakieś doświadczenie. Raczej nie powinniście wykonywać tego na własną rękę. Jako przedsiębiorcy i tak macie na głowie wiele innych spraw, aniżeli zajmowanie się identyfikacją wizualną.

2 Komentarzy

  1. Patryk

    Bez wątpienia identyfikacja wizualna w tym przypadku to podstawa.

  2. Mariusz

    Z pewnością. Dobrze jak firma ma swoje charakterystyczne dla niej kolory i znaki.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *